Wystartowała szeroko zasięgowa kampania marketingowa marki Huawei – „Ascend Mate7 zmienia reguły gry”. Działania firmy są związane z wprowadzeniem na polski rynek nowego, 6-calowego smartfona, który właśnie trafił do sprzedaży.
Huawei rozpoczął najnowszą kampanię marketingową promującą smartfon Ascend Mate7. Od początku listopada model ten jest już dostępny dla użytkowników sieci Plus, a także w wybranych sieciach sprzedaży (m.in. Euro RTV, Media-Mark, Saturn). Swoją światową premierę urządzenie miało na tegorocznych targach IFA w Berlinie, na których zebrało bardzo pozytywne recenzje za swoje wzornictwo i parametry techniczne. Ascend Mate7 to smartfon posiadający spektakularny, 6-calowy ekran, 8-rdzeniowy chipset oraz innowacyjny czytnik linii papilarnych 3D.Premiera Ascend Mate7 na polskim rynku wspierana jest szeroko zasięgową kampanią marketingową zakładającą wielopłaszczyznowe działania w niemal wszystkich rodzajach mediów oraz aktywności w blogosferze. Akcja promująca „Ascend Mate7 zmienia reguły gry” będzie wykorzystywać następujące kanały komunikacji i narzędzia marketingowe: online (display, SEM, mobile), social media, spektakularne formaty OOH m.in. wielkoformatowe siatki w Warszawie, działania PR i direct mailingowe, event marketing oraz obecność w sieciach sprzedaży. Integralną częścią kampania jest nawiązanie współpracy z duetem słynnych polskich projektantów Paprocki&Brzozowski. Huawei został partnerem pokazu najnowszej kolekcji duetu wiosna-lato 2015. Dodatkowo zaplanowano specjalną strefę w showroomie projektantów przy ul. Wiejskiej 17 w Warszawie. W salonie zostanie udostępniony jeden ze smartfonów Huawei, którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w trakcie przymierzania ubrań i opublikować je na portalu społecznościowym Instagram. Druga faza kampanii przewiduje wykorzystanie sieci kin (onscreen i offscreen), dalsze działania OOH oraz animacje sprzedaży.
W ramach kampanii Huawei otwiera się też na nowe kanały komunikacji, 13 listopada oficjalną premierę miały nowe profile Huawei Polska na dwóch największych portalach społecznościowych: Twitter (HuaweiConsumerPolska) i Instagram (Instagram.com/huaweiconsumerpolska)
Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD, za kreację, aktywności w social mediach i content marketing – agencja Isobar & Socializer, a za działania z zakresu PR – agencja Partner of Promotion.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/start-kampanii-marki-huawei